ارائه خدمات فرهنگی به ۲۶۷ دانش‌آموز و دانشجوی رامسری 
کد خبر: 4139835
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

ارائه خدمات فرهنگی به ۲۶۷ دانش‌آموز و دانشجوی رامسری 

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان رامسر از ارائه خدمات فرهنگی به ۲۶۷ دانش آموز و دانشجوی رامسری تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) خبر داد و گفت: در حال حاضر 27 دانشجو و 240 دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد رامسر هستند که از خدمات مختلف در طول سال بهره‌مند می‌شوند.

 محمدمهدی تقی پور

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، محمدمهدی تقی‌پور، رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان رامسر، گفت: در شهرستان رامسر 1850 خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

وی به ارائه خدمات مختلف به مددجویان در طول سال اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 27 دانشجو و 240 دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد رامسر قرار دارند که از خدمات مختلف در طول سال بهره‌مند می‌شوند.

رئیس کمیته امداد رامسر افزود: تأمین هزینه تحصیل دانشجویان مورد حمایت، ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک‌هزینه شرکت در مسابقات، همایش‌ها و جشنواره‌ها، تجلیل از رتبه‌های برتر تحصیلی و علمی و ارائه خدمات اشتغال به فارغ‌التحصیلان از جمله خدمات این نهاد به دانشجویان تحت حمایت است.

تقی‌پور با اشاره به اجرای برنامه‌های اوقات فراغت، قرآنی، آموزشی و هنری و اردویی در قالب کانون‌های فرهنگی، تصریح کرد: در سال گذشته، 110 نفر از فرزندان مددجو از خدمات فرهنگی کانون‌ها و اردوهای آموزشی و تربیتی با هزینه بالغ بر 34 میلیون تومان بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان رامسر با بیان اینکه در سال گذشته به بیش از 53 نفر مشاوره تحصیلی ارائه شد، خاطرنشان کرد: سعی بر این داریم که شرایط را برای دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند، جهت قبولی در رشته‌های ممتاز دانشگاه‌های دولتی فراهم کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: برای موفقیت دانش‌آموزان در کنکور برنامه‌های زیادی در نظر گرفته شده و در نظر داریم با اجرای طرح استعدادیابی، شرایط را برای دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند با هدف قبولی در رشته‌های ممتاز دانشگاه‌های دولتی فراهم کنیم.

انتهای پیام
captcha